1. 12. 2019
2 mindoba čtení

Intervalová dieta

Intervalová dieta je dalším redukčním programem, který by Vám mohl pomoci shodit přebytečných pár kilo, a přitom Vás nezatížit hladověním, či mnoha hodinami sportování. Dieta vznikla v USA (jako několik dalších), a skládá se z několika fází, které je nutné pro dosažení kýženého výsledek, dodržovat.

Princip diety

Potřebný efekt snížení váhy přináší Intervalová dieta v podobě stravovacích etap, během kterých dodržujete určitá pravidla. Velkou výhodou této diety je, že dny s nižším příjmem potravin střídají dny, během kterých můžete jíst zcela normálně. Nejenom, že Vaše tělo nezaznamená nedostatek a nespustí tukový ukládací režim, ale i vlastní průběh této diety je pocitově díky tomu mnohem příjemnější.
Během kúry pijeme denně nejméně 2 litry tekutin!
Dietní cyklus trvá 14 dní, a během něj je možné svou váhu snížit až o 7 kg.

Dietní fáze

  • 1. den – 3 hlavní jídla za den
  • 2. den – ovoce do sytosti
  • 3. den – 3 hlavní jídla
  • 4. den – zázračná tukožroutská polévka
  • 5. den – 3 hlavní jídla
  • 6. den – tukožroutský nápoj
  • 7. den – 3 hlavní jídla
  • 8. den – ovoce do sytosti
  • 9. den – 3 hlavní jídla
  • 10. den – zázračná tukožroutská polévka
  • 11. den – 3 hlavní jídla
  • 12. den – tukožroutský nápoj
  • 13. den – 3 hlavní jídla
  • 14. den – ovoce do sytosti

Zázračná tukožroutská polévka

200 g zelí, 1 červená paprika, 1 žlutá paprika, 3 mrkve, 150 g cibule, 300 g květáku, 300 g brokolice, 2 celery, 1 zeleninový bujon
Zeleninu umyjeme, oloupeme, nakrájíme a dáme do většího hrnce. Zalijeme vodou tak, aby bylo vše ponořené. Přidáme bujon a vaříme do měkka.
Během dne s polévkou můžeme sníst polévky, kolik chceme.

Tukožroutské nápoje

  1. Litr rajčatové šťávy s chilli a litr ovocné šťávy se zázvorem.
  2. Do 250 ml rajčatové šťávy přidejte pepř, Tabasco a půlku nasekané chilli papričky a důkladně promíchejte.

Výhody a nevýhody Intervalové diety

Poměrně rychlý úbytek váhy

Některé dny se najíte do sytosti

Některé dny nebudou příjemné

Varování: výše uvedený text má pouze informativní charakter, a jeho aplikace je vždy na osobní odpovědnost čtenáře. Vždy doporučujeme jakékoli stravovací změny provádět s ohledem na Váš současný zdravotní stav, a po dohodě s ošetřujícím lékařem, či odborníkem na stravovací postupy.